Wedstrijden

Skiërs van Skiclub Alpine World Oss doen regelmatig mee aan (inter)nationale wedstrijden op de kunstbaan, in de sneeuwhal en in het buitenland. Op deze pagina lees je meer informatie over nationale wedstrijden, de wedstrijdkalender, spelregels van interne wedstrijden en nog veel meer.

Als Skiclub Alpine World Oss een wedstrijd organiseert maakt de wedstrijdcommissie een draaiboek. Hierin staan de baanbezetting met alle vrijwilligers en het volledige programma. Zo weten vrijwilligers wat er die dag van hen verwacht wordt. Het draaiboek delen we voor de wedstrijd via Whatsapp. Dit doen we bij nationale wedstrijden en ook bij interne wedstrijden.

Ben je nieuwsgierig naar de uitslag van een nationale puntenwedstrijd? Kijk dan op de pagina Uitslagen van de NSkiV.