Nieuws

Hier lees je het laatste nieuws over Skiclub Alpine World Oss. Je vindt hier ook het archief met allerlei foto’s van wedstrijden en andere evenementen, die wij organiseerden of waaraan onze skiërs deelnamen.

Rabo ClubSupport: help jij ons mee naar de winst?

De Rabobank heeft een leuk initiatief: de Rabo ClubSupport. Rabobank wil mensen samenbrengen & talenten benutten. Elkaar verder helpen. Ieder jaar geeft de Rabobank een deel van haar winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Ook wij maken kans op een deel van deze winst.

Hoe kun je helpen?

Heb je een rekening bij de Rabobank? Dan kun je van 4 t/m 26 september 2023 stemmen op Skiclub Alpine World Oss. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is lid worden van de Rabobank en je stem uitbrengen. Help jij onze club mee naar de winst? Kijk snel hier voor meer informatie. Op 13 oktober 2023 maakt de Rabobank de resultaten bekend. Alvast bedankt voor het stemmen!