Informatieboekje

Beste skiër,

Welkom bij Skiclub Alpine World Oss!

Omdat een aantal skiërs in 2005 mee wilde doen aan skiwedstrijden op kunst-banen in Nederland, is onze skiclub opgericht. Inmiddels bestaan we meer dan vijftien jaar en zijn we in deze tijd als club flink gegroeid. Onze skiërs zijn deelnemers aan de wedstrijden, waar je rekening mee moet houden!

Het doel van Skiclub Alpine World Oss is om met zoveel mogelijk skiërs aan skiwedstrijden deel te nemen. Niet alleen op de kunstbanen, maar ook in de sneeuw zijn hiervoor mogelijkheden. Hierbij stellen we plezier, inzet en prestatie voorop! Door de inzet van ervaren wedstrijdskiërs, die aan de top van het Nederlandse wedstrijdskiën staan en stonden, brengen wij onze skiërs naar een hoger (wedstrijd)niveau. Uiteraard is ook iedereen, die veel plezier beleefd aan het skiën en dit op wedstrijdniveau wil leren, bij ons aan het juiste adres. We verzorgen skitrainingen voor de allerkleinsten tot jongvolwassenen.

Wij zijn als club trots op al onze leden en vrijwilligers, die zich op welke manier dan ook inzetten. Zonder vrijwilligers heeft een club immers geen bestaansrecht. Daarom verwachten we van ouders en oudere skiërs dat ze zich regelmatig als vrijwilliger inzetten tijdens trainingen, wedstrijden en andere evenementen van de skiclub.

Ik wens jullie heel veel plezier met het skiën bij onze club! Ik ben van mening dat je de beste prestaties neer kunt zetten, als je veel plezier beleeft aan je sport.

Met sportieve groet,

Serge van Berkom

Voorzitter Skiclub Alpine World Oss

Het informatieboekje is te vinden via deze link: klik hier