Aanmeldformulier wedstrijden

Met het formulier hieronder kun je jezelf voor één of meer nationale puntenwedstrijden op de baan én de interne wedstrijden aanmelden bij het plaatselijk wedstrijdsecretariaat (PWS) van Skiclub Alpine World Oss. Het PWS verzorgt de aanmeldingen voor de wedstrijden bij de organiserende clubs. Voor het Nederlands (Jeugd) Kampioenschap en Snowstar moet je jezelf rechtstreeks bij de NSkiV aanmelden. Dat doe je hier. Hier lees je ook alle voorwaarden voor deelname aan het N(J)K en Snowstar.

Wedstrijden met * zijn 'aangewezen' wedstrijden. Dit betekent dat er altijd een trainer bij is, die de skiërs tijdens de wedstrijd begeleidt.

Op de kalender van de NSkiV zie je een volledig overzicht van alle wedstrijden op de baan en in de sneeuw in binnen- & buitenland.

Aanmeldformulier wedstrijden 2023-2024