Lidmaatschap

De kosten van het lidmaatschap bij Skiclub Alpine World Oss hangen af van hoe vaak per week je traint. Hoe vaak je per week traint, hangt onder meer af van het team waar de trainers je indelen en jouw eigen wensen. De kosten voor het lidmaatschap zijn exclusief de kosten van het lidmaatschap van de NSkiV.

Wat zijn de kosten van het lidmaatschap per persoon per seizoen?

• € 395,00 voor 1x per week trainen
  • € 520,00 voor 2x per week trainen

Draag je Skiclub Alpine World Oss wel een warm hart toe, maar wil je liever niet skiën? Dan kun je basislid worden! Met een basislidmaatschap steun je onze club met al haar activiteiten. Het basislidmaatschap kost € 57,50 per persoon per seizoen.

Wil je lid worden van Skiclub Alpine World Oss? Klik dan hier en vul het contactformulier in. Onze secretaris neemt dan contact met je op voor alle details.